Categories

Frågor & Svar

 

Här nedan finner du dem vanligaste frågor vi får in av våra kära kunder.

 

Fråga: När får jag miin beställning ?
Svar: Om du beställt innan kl 12.00 på en vardag så skickas din order samma dag.
Leveranstiden är 1-4 arbetsdagar lite beroende vart du i Sverige bor.
Bor du utomlands så kan det ta allt från 1-10 dagar innan du mottager ditt paket.
Beroende vart du i världen bor.

 

Fråga: Hur vet jag att min order har gått igenom?

Svar: När du har lagt en beställning hos oss kommer det automatiskt en orderbekräftelse till den angivna epostadressen som du angav vid beställningstillfället. 


Fråga: Jag vill göra en retur till er hur skall jag gå tillväga ?

Svar: Du går in på fliken retur under kundtjänst på sidan.
Där fyller du i ett formulär med dina uppgifter och vad som är fel.
Skicka gärna med ett fotografi på vad som är fel så vi kan behandla ditt ärende fortare.


Fråga: Jag har ångrat mitt köp vad gör jag nu ?

Svar: Du har alltid rätt till 14 dagars öppetköp när du handlar kläder hos oss online.
Kontakta kundservice så hjälper dem dig. Har du valt faktura så kommer vi markulera ditt köp efter vi mottagit din retur och om den blir godkänd.
Av hygieniska skäl kan du inte använda öppetköp på makeup eller Underkläder/Badkläder.
Kläderna som återsänds till oss måste vara i samma skick som när du mottog varan.
Vi kan därför neka ett återköp om kläderna som kommer tillbaka har djurhår på sig eller är smutsiga på grund av allergiskaskäl.

 


Fråga: Kan jag få min vara skickad till en annan adress än faktureringsadressen ?

Svar: Vid kontant betalning kan vi givetvis skicka din order till en annan adress.
Men väljer du faktura så har vi som policy att leverans och faktureringsadress skall vara samma.

 

 

Fråga: När och var får jag min faktura ?

Svar:  Alla våra fakturor skickas igenom Billmate AB

Fråga: Jag har inte fått någon faktura ?

SvarKontakta kundservice så hjälper vi dig.

 

Fråga: Varför kan jag inte handla mot faktura ?


Svar: Du kanske slagit in fel personnummer eller så godkänner inte Billmate AB ditt köp.
Kontakta kundserice så skall vi kolla upp det.


Fråga: Jag har betalningsanmärkningar kan jag handla mot faktura ?

Svar: ​Om du har betalningsanmärkningar så kan vi tyvärr inte bevilja dig någon kredit.



Fråga: Jag kan inte betala min faktura vad händer ?

Svar: Om du för allt formodan inte kan betala din faktura så ber vi dig kontakta kundtjänst via epost eller via direkt chatten.
Eller kontakta Billmate AB.